lauantai 10. marraskuuta 2012

Four ways to win your heart.

Ihan kuin se olisi just niin helppoa.
Ei tähän ole mitään, koska mä en lähde mun sydämeni matkaan.

Mutta yrittää voi seuraavilla keinoilla.

1. Hyvä ruoka, joka sopii eikä siitä tule kipeäksi.
Pitää siis tietää ne ruokajipot, jota mulla on.
Lyhyesti sanottuna lihatonta, perunatonta ja hyvän makuista.

2. Kuunteleminen.
Vähän tikulla silmän ja no shit sherlock-juttu.

3. Puhuminen.
Kuten tämäkin.

4. Hieronta ilman eroottista latausta.
Tähän mennessä näitä on tosi vähän. Yrittäneet on aika pian lentäneet pihalle.
Ei se mene niin, että joku hieroo mun hartioita ja mä annan persettä vastapalvelukseksi. Ei, vaikka siinä on sana seksi. En mäkään hiero ihmisiä ja odota saavani siitä hyvästä seksiä. Tämä on ilmeisesti kierojen romanttisten elokuvien ja jonkun tyhmän naistenroskalehdistön aikaan saannos. Bah, humbug!

Muutoin mun sydän on vaikea tapaus. Ehkä sen vaatimukset on liian korkealla tai muuten vain utopistisiä. Me ei olla ihan aina samaa mieltä asiosita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti