tiistai 13. marraskuuta 2012

One person you can trust.

Yritin muotoilla tätä sillä tavalla suht lukijaystävällisesti. Lopetin, kun totesin sen olevan ihan tosi turhaa ja typerää. Ei semmoista muotoilua ole. Kuten ei ole tämmöistä ihmistäkään.
Siis vain yhtä ihmistä, jolle voisi luottaa kaikki asiat. 

Tai on. Mun terapeutti. 
Mutta ei se ole ollenkaan sama asia, enkä mä siihenkään luota täysin. En luota siihen, ettei se tuomitse tai ota kantaa niihin mulle vaikeisiin asioihin. Kertaakaan hän ei ole niin tehnyt, mutta ei se tarkoita mun päässä sitä, etteikö vois tehdä. 

Mä olen jakanut mun luottamuksen palasiin. Yksi yhdelle ja toinen toiselle. Kukaan ei oikeastaan tiedä kaikkea. Koska mä en halua. Ehkä jos mun ystävien joukkio liittoutuisi keskenään, ne ehkä saisivatkin tietää asioista, mutta niin ei taatusi tule käymään. 

Yhdellä ihmisellä mun lähellä on ehkä tällä hetkellä paljon sellaista tietoa, että voisin sanoa luottavani häneen eniten. Hänen seurassaan harvoin mietin mitä sanon. 
Eikun. Niitä on kaksi.. Kaksi erilaista ihmistä erilaisista ympyröistä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti